پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119485
الزام اجراي موسيقي زنده در دانشگاه آزاد/ دغدغه هاي رهبري که در دانشگاه آزاد فراموش مي شود
تاریخ انتشار : 1393/08/20 10:48:18
نمایش : 1143
در حالي که مقام معظم رهبري بارها بر جلوگيري از ترويج موسيقي در دانشگاه ها تأکيد داشته اند، دانشگاه آزاد بخشنامه اي در خصوص الزام اجراي موسيقي زنده به برخي از واحدهاي دانشگاهي خود ابلاغ کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در حالي که امسال از سوي رهبري به نام فرهنگ نام گذاري شده است، بسياري از مسئولين دانشگاه ها برخلاف توصيه هاي فرهنگي رهبري به دنبال اجراي موسيقي زنده در دانشگاه خود هستند.

در همين راستا اخيراً بخشنامه اي در خصوص تاکيد بر اجراي موسيقي زنده در برنامه هاي دانشگاه آزاد به برخي از واحدهاي دانشگاه آزاد در کشور ابلاغ شده است. 

گفته مي شود اين بخشنامه توسط  يکي از معاونان دانشگاه آزاد صادر شده است که ضمن پافشاري بر اجراي موضوع زنده و شاد و مفرح بودن موسيقي، اين اقدام را از ملزومات داشتن دانشگاهي مفرح و شاد دانسته است.

در حالي برگزاري کنسرت‌هاي موسيقي به اولويت‌هاي فرهنگي دانشگاه‌هاي آزاد تبديل شده است، که طبق فرموده رهبر انقلاب موضوع نوع ترويج موسيقي در دانشگاه‌ها بايد جدي تلقي شود.

مسائل فرهنگي کشور به ويژه مسئله فرهنگ در دانشگاه ها يکي از دغدغه هاي رهبر انقلاب در سال جاري بوده، با اجراي اين بخشنامه مي توان بي توجهي مسئولين به دستورات رهبري را در دانشگاه آزاد بيش از پيش ديد.

پيش از اين نيز بسياري از دانشجويان دانشگاه هاي کشور به ويژه دانشجويان دانشگاه آزاد نسبت به اجراي موسيقي زنده در اين دانشگاه ها اعتراض کرده بودند.

انتهاي پيام/ط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html